29 januari 2006

Fotodags!

Nu har jag lyckats med bedriften att göra om ett foto i Photoshop och göra det i lagom storlek för webben samt att få dottern F uppe i Sundsvall att hjälpa mig att lägga det på en website så att det går att placera det i min profil här på sidan. Hej och hå. Nu återstår bara att se var på sidan det hamnar... men blir det inte bra så kan jag ju flytta på det! jag vet ju hur man gör!!! Hipp hurra för mig!

När som helst skall jag också göra ett fotoalbum på nätet. Jag har fått ett erbjudande av mitt försäkringsbolag om en plats där man kan lagra gratis. Det är nog bra att ha dem på fler ställen, för tänk om hårddisken kraschar... Det vore inte kul. Jag är inte så intresserad av att lägga upp hela mitt arkiv till allmän beskådan. Vill man det så kostar det i regel en peng. Får väl se längre fram hur mycket foto det blir för "evalution".

Inga kommentarer: