26 februari 2006

Dumstrut på!

I går kväll satt jag vid datorn och kollade lite bloggar, kollade mail och annat pyssel medan männen i huset satt vid varsin annan dator och höll på med annat. Social life 2006!

När klockan närmade sig kvart i 8 började jag fundera på att vi nog inte skulle hinna äta före, så jag gick ut i köket och började tänka ut "bricka, pålägg, tevatten, mackor" till TV-bordet, varvid jag slog på P4 för att inte missa början. OCH SÅ ÄR DE MITT I RÖSTNINGEN!!!

För första gången i mitt liv har jag tänkt titta på Melodifestivalen och låtit bli att kolla tiden...

MEN - jag såg i alla fall Kikki klädd som gigantisk tropisk fjäril och Magnus C som en "Ken"-docka år 1969. Charmigt värre! OCH så fick jag en hel timme över till att läsa en god bok. T ex "Kvinna eller försvinna" av Anna-Lena Brundin.

Inga kommentarer: