14 maj 2016

Om bloggandet. Del 72/100

Jag har varit med i den här bloggutmaningen i flera år, vad är det nu, femte gången?

Detta är första gången som det går riktigt trögt.

Vet inte riktigt vad det beror på.

Länge försökte jag skriva ikapp med två inlägg dagen efter om jag hade missat ett. Men nu börjar jag tappa räkningen, illavarslande! När jag ser andra som bloggar lägga upp sina inlägg i den facebookgrupp som finns för ändamålet så stämmer inte deras numrering varken med min eller sinsemellan.

Så jag bloggar väl på tills jag kommer till 100. Ingen kommer väl att halshugga mig.

2 kommentarer:

Béatrice Karjalainen sa...

14 maj var dag 75.
Dagnummer http://www.kalender-365.se/dagnummer/2016.html kan vara till hjälp. 1 mars var dag 61.

Eva Kihlström sa...

Ok, får se om jag hämtar upp tre inlägg på veckorna som är kvar... Borde ju inte vara omöjligt. Det är ju det att jag har krånglat till det för mig och skriver i två bloggar också...